2009. június 25., csütörtök

Alhambra medál, karkötő és fülbevaló

A medál félig minta szerint készült. A felső részét átalakítottam, mert 2 mm-es csiszolt gyöngyöknek kellett volna a rivolit körülvenni.
Háromszor bontottam el, mert folyton eltörtek. A vékony fala nem bírta a többszöri átfűzést, így én 3 mm-es gyönggyel fűztem, de emiatt a szemszám is módosult. :) Ez lett belőle! Azért hasonlít az eredetire. :)
A fülbevaló és a karkötő is saját gyerek. :)
Szerintem egész jóra sikeredett. Remélem másnak is tetszik! :)))

15 megjegyzés:

Arkadia írta...

Beautiful and elegant.I like all the things you have made!!!

Teca írta...

Nekem nagyon is tetszik!
Gratulálok!Gyönyörű lett!

Ági mama írta...

Nagyon gyönyörű!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nekem igen!!!

POÉ írta...

Mesés kollekció !!!!!!

Tiszi írta...

Még hogy tetszik? Naná! :) Nagyon szépséges "sajátgyerek"!! :)

Alexandra írta...

Very nice work!!

Hermann Ildikó írta...

Nagyon pompázatos lett, olyan királynős, gratulálok!!!

MartaCoimbra írta...

Wooooh! It was marvelous! Beautiful work. Congratulations!

Quienlodira_Angeles írta...

Una maravilla!!!!

fszeva írta...

Gyönyörű lett, gratulálok!:)

Unknown írta...

Igen, nagyon! Tetszik! Szép!

T REKA írta...

GYONYORUSEGES

Lúcia írta...

Olá,
I am impressed with your work.
Everything is so beautiful, creative and elegant.
Congratulations!
Bye,
Lúcia

Edelweiss írta...

Én csak most kevergőztem először a blogodra, de azt hiszem jövök még. Fantasztikusan szép ez szetteg, meg úgy általában a munkáid is. :)