2010. május 6., csütörtök

Tigris bogyós nyaklánc






A múltkor fűztem magamnak egy Indian Summer bogyós nyakláncot az új toppomhoz, de kis barátnőm Mmmattttyó baba helyett úgy gondolta, hogy kedves ismerősét azzal a nyaklánccal, és a hozzá fűzött karkötővel szeretné meglepni. Tudok én ellenállni egy ilyen kérésnek?! :))))
Így most fűztem helyette egy Tigris bogyós kis nyakláncot magamnak! :) Hogy meddig lesz az enyém???? Hát majd elválik. :)))
Nagyon szerettem fűzni ezeket a bogyócskákat, bár az 1 cm-es mérete, és főleg az, hogy két darabból kell összefűzni, elég jó kis játék, de szerintem megérte, mert nagyon édesek.
A nyakláncot 15/0 kásából horgoltam.






29 megjegyzés:

Unicornio írta...

Fantastico trabajo, amiga!!!!!
Besitos.

Marta írta...

Nagyon szép lànc lett! Gratula :D

Mandy írta...

Nagyon szépek! Tényleg megérte velük dolgozni!

Edit írta...

Hűűű, de jól néz ki!!!! Ezt én is szívesen viselném! :-)

Tímel írta...

Annyira szép és elegáns!

Na és az a kis szőlő függő az alján!!!
Megkérdezhetem, hol szerezted?? Igen? Ok. Akkor megkérdezem : Hol vetted azt a kis helyes függőt Anikó ?

:)

T REKA írta...

EZ EGY IGAZI ÉKSZER!!!
GRATULÁLOK!!!

ekszerlada írta...

Gyönyörű Anikó!!!Az a horgolt meg......jajjjjj.Meg kell tanulnom.:))

Ági mama írta...

Hú! nagyon szép lett!!

Panka gyöngye írta...

Gyönyörű!Én is próbálkoztam már a horgolással,sajna sikertelenül!De majd még próbálkozom tovább,nem adom fel!Addig nézegetem,amiket Ti készítetek,és gyönyörködöm bennük:)

Piky73 írta...

Valóban nagyon édes :) De nekem az Indian Summer is igen bejött. Az tuti, hogy én nem tudtam volna választani, melyik maradjon meg :)
Pusszanat, N.

Anami írta...

Nagyon szép lett, édesek ezek a bogyók! A horgolást is meg kellene tanulni... :-) Irigykedem, amikor ilyen szépségeket látok, hogy én ezt nem tudom...

Tiszi írta...

Nagyon csini darab lett. :) És ha ez is elkel akkor majd csinálsz egy másikat. :)

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Szerintem nem sokáig lesz a Tied, mert amilyen gyönyörű hamar el fog kelni :))

Eva's bijou írta...

Csinos össze áll1tás,nagyon szép.

Lerika írta...

Nagyon szépséges, gratulálok!!4

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

De szupi!!! És türelmed végtelen, látom. Gratulálok, Anikó, olyan ügyi vagy!!

Erga írta...

Hű,de nagyon kis csini ékszer, gratulálok!!!

ireneli írta...

Precioso el trabajo, felicidades!!!!! besos.

tita írta...

UNA BELLEZA DE TRABAJO,ERES FANTASTICA AMIGA.
BESITOS

Las Creaciones de Boricua írta...

Very elegant!!!!!!!!!

Lakota mágia írta...

Nem csoda, hogy elkapkodják az ékszereidet, szerintem ez sem lesz a tiéd sokáig!!!:-)))
Gyönyörű!!!

Montse írta...

Que trabajo mas bonito enhorabuena!!!

Hermann Ildikó írta...

Nagyon klassz Anikóm, én is imádom ezt bogyót, már annyit fűztem belőlük!!

Tímea írta...

Aztamindenit, gyönyörű!!!! :))))

Orsi írta...

Húúúúú! Nagyon tetszik!!!!

Maya írta...

Nagyon helyesek, viseld őket egészséggel, amíg el nem kelnek :-))

Zsófi írta...

Igazán nagyon szép lett!
Ha rajtam múlna, nem lenne sokáig a Tiéd :-)))

Liza írta...

Csodajó!

MELI-BEADS írta...

Ennyi megjegyzés után,már csak annyit írhatok,nagyon szép és én is szívesen hordanám.Minden ékszered igazán gyönyörű.Nagyon szép a blogod is.További szép alkotásokat.Végül de nem utolsó sorban a gyerekeidhez is gratulálok,szépek.