2012. február 11., szombat

Hímzett nyakék hematit kövekkel

Végre hímeztem!!!! :0)
Már nagyon hiányzott ez a technika is, úgy mint az alap gyöngyfűzés.
Anna beteg volt, ezért itthon voltam vele, és amikor lett egy kis szabad időm, akkor neki ültem, és lerajzoltam egy pár formát, ami a fejemben volt. Azok alapján született meg ez a hímzett nyakék. Van még egy pár rajzom, amit szeretnék hamarosan meghímezni, remélem, hogy sikerrel járok. :0) 
Két darabban hímeztem, és 15/0 kása gyöngyökkel, és csiszolt gyöngyökkel kapcsoltam össze az elemeket.







29 megjegyzés:

Erga írta...

Ez a gyönyörű darab nem kis munka lehetett Anikóm, nagyon tetszik, gratulálok!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hát ez valami álom! Különleges a forma is, a két darabból való elkészítés egészen izgalmassá teszi! jaj de kedvet kaptam én is :) Bár ekkorát még soha nem hímeztem...

stenonis írta...

csodaszép! *.*

Marilla írta...

Anikó ez a lánc nagyon tetszik nekem !!!Gratulálok neked !!

Liza írta...

Hű! Ez gyönyörű!

tita írta...

Hola amiga,que maravilloso,fantastico,ya me gustaria a mi hacer uno tan bonito como este tuyo.
congratulations for yolir desing
excellent.
Kisses.

Tiszi írta...

Úgy vártam már valami új hímzést tőled. És nem is hagytál sokáig várni. :D Gyönyörű lett ez is!!! Szokás szerint. :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű elegáns darab!! Nagyon tetszik szép igényes munka!

Cristina írta...

Wauuuu, es preciosísimo, divino!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful beadwork!!!! I love it !!!

KipperCat írta...

This is beautiful work, and the most elegant and graceful bead embroidery I've seen. Wonderful!

Amy's írta...

Ez nemnormalisan gyonyoru!
Egyszeruen tokeletes

Unicornio írta...

Fantastic desing, very elegant!!! I love it!

Roberta írta...

Gyönyörű ékszert készítettél Anikó, szívből gratulálok!!!!

Panka gyöngye írta...

Ritkán jelentkezel,de örülök,hogy alkotsz!Most is gyönyörű,amit mutatsz nekünk!

POÉ írta...

Gyönyörű szép lett és hatalmas nagy munka(gondolom, én még nem próbálkoztam)!
Örülök ,amikor látom hogy újra jöhetek hozzád nézelődni, mert mindig csodásakat készítesz !

Natalia írta...

Really nice work:! :)

Berjo írta...

Gyönyörű, egyedi, elegáns! Gratulálok!

Unknown írta...

csodaszep lett,gratulalok

Lakota mágia írta...

Fantasssztikusan szép lett!!! Nagyon tetszik a formája is, különleges, elegáns, gyönyörűszép!!!
:-)

Mia írta...

Gyönyörűséges! Annyira szép a formája, meg az egész, csodás!

Szikati írta...

Varázslatos nyakék, bámulatba ejt, mint minden, amit készítesz!!!!

Unknown írta...

Gyönyörűséges, egyedülálló darab! Gratulálok!

Bebi írta...

Ez álomszép!!! Annyira elegáns!
Nagyon tetszik az alakja is!
Engem teljesen elvarázsolt!:)

Millefiori írta...

Nagyon szép. Nagyon igényes, elegáns.
Gratulálok!!!

Edit írta...

Fantasztikusan szép!!! Imádom a hímzéseidet! :)

MELI-BEADS írta...

Szia Anikó!
Nagyon jó lett,gratula szép ,és precíz munkádért!
Remélem most már jól a van a kis tündérkéd!Mi is betegek voltunk!
egyre jobban érdekel engem is a hímzés!
Puszillak.

Neisz Piros írta...

Már az előző medál is nagyon tetszett. De ez már egy kész művészet.
Nézz be hozzám, meglepi vár!:)

Adrienn írta...

Anikó ez fantasztikus lett! Kíváncsian várom a következőket!